- Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον προγραμματισμό
- Το περιβάλλον προγραμματισμού της Logo KTurtle
- Οι εντολές της Logo KTurtle
- Θέματα προγραμματισμού με τη Logo KTurtle
- Εντολές εισόδου-εξόδου και αριθμητικές πράξεις
- Σχεδίαση γεωμετρικών σχημάτων. Η δομή επανάληψης
- Διαδικασίες - Δημιουργώντας νέες εντολές
- Μεταβλητές
- Επιλέγοντας... (Δομή επιλογής)
- Ερωτήσεις - ασκήσεις επανάληψης
Σημ.: Οι σχετικές με τη Logo KTurtle αναρτήσεις, αποτελούν συνοδευτικό υλικό στο κεφ. 2 του σχολικού βιβλίου, η χρήση του οποίου είναι απαραίτητη, ιδιαίτερα η προσαρμοσμένη στην γλώσσα Kturtle έκδοση, που έγινε από τον συνάδελφο Νίκο Ντελή (http://users.sch.gr/ndelis/doc/kef2/).
Εκτός από το σχολικό βιβλίο, άλλο υλικό, ιδέες και ασκήσεις χρησιμοποιήθηκαν από:
- Τα φύλλα εργασίας και αξιολόγησης του συναδέλφου Σωτήρη Χαϊμαντά
- Την παρουσίαση “παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ: η Logo στη διδακτική πράξη” της Δρ. Ιωάννας Μπέλλου, σχολ συμβούλου ΠΕ19-ΠΕ20